ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Saknaden är stooor!!!!!

Publicerad 2012-02-12 23:15:13 i Allmänt,

Just nu saknar jag min kusin Therese så att det gör ont i hjärtat på mig<3
Googlade på hennes namn och fann en länk till en sida som en av hennes gamla lärare på teaterskolan skrivit, tryckte på den och där har jag hennes vackra ansikte mitt framför mig<3<3<3
Tårarna rinner längst mina kinder och jag önskar av hela mitt hjärta att hon varit här hos oss nu!!! Att hon hade fått lära känna min fina Daniel och vara en del i mina prinsessors liv. Att vi hade fått uppleva alla våra gemensamma drömmar tillsammans och fortsätta att hat-älska varandra som vi gjorde i 20 år.
Hon var min bästa vän och jag känner mig fortfarande ensam utan henne.
Älskade älskade Tessi, saknar dig!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-14 18:16:12

Stor kram till dig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela