ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

<3

Publicerad 2013-04-17 18:31:39 i

Promenad för att hämta barnen på dagis och sen en runda på lekplatsen, idag njuter vi av varandras sällskap och stressar inte.

Om bara tjejerna visste hur enormt mycket jag älskar dom <3

Pratade med min coach idag och fick byta ut ett av mina mål..så stor skillnad en liten förändring kan göra, nya måltiden slank ner med glädje.
Snart är första två veckorna gjorda och jag får hoppa upp på vågen och få lön för mödan. Stora skräcken är att det ska bara vara en liten förändring på siffrorna , visst alla minus är bra men jag har följt detta till punkt och pricka och alla andra verkar få stora minussiffror så klart att jag också vill ha det ;-)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-04-17 23:56:40

Klart du kommer få stort minus!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela