ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Avslappnad fredag

Publicerad 2013-04-12 06:31:42 i

Imorse var det tufft att komma upp för att gå på gymmet, kroppen värker precis överallt men jag har bestämt mig för att satsa 100 % eftersom det är det min coach kräver. Just nu har jag världens möjlighet att komma i mål, jag har fått nyckel och verktygen så nu är det upp till mig att använda dom. Men ingen kan komma och säga att det kommer gratis för jag jobbar verkligen röven av mig. Detta är MITT val så oavsett vad människor runt omkring mig tycker om mig och mina val så gör jag detta för min skull :-)

Efter gymmet så har jag unnat mig fem minuters avslappning. Testat det någon gång? Gör det! Ge det ett antal gånger innan ni dömer ut det för det tar ett tag innan man lär sig att fokusera rätt och känner sig totalt avslappnad efteråt.

Nä nu blir det duschen och sen spenderas sista dagen på praktiken.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-04-12 09:00:16

Ja nu fixar vi detta! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela