ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

I solens sken

Publicerad 2013-04-14 09:17:07 i

Dagens utmaning blir att gå på kalas och klara kosten...finns inget val dock men tufft blir det.

Förlåt för mina tråkiga inlägg men just nu är det mycket fokus och planerande för att få ihop matschemat, 2 timmars träning, studier och det viktigaste la familia. Detta är mitt liv just nu och så får det va för när jag slutar skolan så ska min kropp vara perfekt (för mig iallafall)
Har tur som har bästa stödet från mina nära och kära samt har bästaste Emma som kämpar med samma och får härliga minusresultat som inspirerar :-)
Tänk när vågen ler och visar rätt siffror. Yeeeay!

(Små solsken som ger näring och energi åt mamma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela