ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Lördag

Publicerad 2013-04-27 11:37:15 i

Idag tänker jag testa min mentala styrka och baka chokladbollar eller nått med tjejerna i eftermiddag :) inte ska dom bli lidande för att mamma e på diet.
Men det blir dom ärligt inte heller, god nyttig mat försöker jag laga till dom varje dag även fast jag äter mitt samt att jag försöker i största möjliga mån att vi äter tillsammans som en familj.

Idag har morgonens pw avklarats och ny pr maten packad och vi ger oss ut en sväng på ärenden och äventyr.
Och i eftermiddag får vi finbesök <3
Tänkte vara smart och bjuda på thaimat, känns lättare om dom äter samma som mig fast med lite andra ingredienser.

Är glad för mina resultat som jag gjort hitintills, igår när jag var på mingel så fick jag hänga tillbaka en blus som jag tänk köpa för att strl. 36 såg för stor ut och då kommer det ju se ännu stötte ut när jag är klar.
I denna takten så får ju D snart betala ett par nya bröst till mig för nu är där inget kvar snart...från C-kupa till A-kupa :-) nu måste väl snart kroppen börja fatta att det är fettet på magen och röven som ska förbrännas nu ;-)
Har sagt det innan, man skulle kunnat punktförbränna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela