ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Aug. 05, 2013

Publicerad 2013-08-05 20:50:41 i Allmänt,

Idag var mitt första riktiga träningspass inför maratonet och det gick skitbra:)

Idag har jag även fyndat både löpväska och träningskjol med tights under👌
Precis vad jag behöver.

Annars rullar livet på. Känns bättre och bättre även fast jag inte har full kontroll över mitt liv. Försöker tänka på att lugna mig och inte stressa upp mig för saker jag inte kan styra (inte alltid en lätt uppgift när man är Sofie)

Idag började Tyra spela fotboll, snacka om att det var en stolt tjej som var och handlade gympadojjor (snabba såna) att ha så länge. Om hon vill fortsätta så får det bli att åka och handla riktiga skor och benskydd.
Jaha då blir man kanske fotbollsmamma 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela