ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Jag lever

Publicerad 2013-08-04 08:14:02 i Allmänt,

Jag jobbar mycket nu och då blir bloggen lidande, man får hoppas att det blir många 💰💰💰på kontot 😃
Just nu borde jag egentligen fixa till mig för om 1 timme börjar jag mitt dygn.
Idag tas det även nya tag i mina levnadsvanor. Måste ta tag i detta nu för vikten går åt helt fel håll. Har verkligen förstört för mig själv. Men men bara till att ta nya tag. Alla har vi vår lott i livet och min är nog att kämpa med vikten. Men samtidigt vet jag att jag är inte ensam och att det finns dom som har det värre.
Sen har jag anmält mig till att springa Helsingborgs Maraton i september nästa år så nu kommer det vara mycket fokus på det. Är just nu så otränad så det är som att börja om från noll och det är ju bara jag som kan göra det så det är bara till att börja.
Just do it heter det väl 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela