ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Det bor fjärilar i min mage

Publicerad 2013-07-16 08:49:22 i Allmänt,

Idag ska jag börja min timanställning som personlig assistent, stora fjärilar bor just nu i min mage 😁
Just nu vet jag inte riktigt hur jag ska fixa vara utan familjen på nätterna men det kan ju vara bra att sakna varandra 💖

Satt precis och kollade på kort från nu när jag var som smalast och jag undrar WHYyyyyy?? Varför fortsatte jag inte? Så jäkla gott har det inte varit att äta onyttigt. Ända positiva är att jag vet att har jag klarat det innan så klarar jag det igen👊💪👊 just nu försöker jag vara nyttig och undvika kolhydrater, fettar inte på det så nån lchf är det inte.
Funderar på att damma av recepten från min coach och köra igen. Tål att funderas på faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela