ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Lyxonsdag :)

Publicerad 2013-05-22 10:07:05 i

Idag är det äntligen dax för massage :-P
Tro mig, min kropp behöver det!!
Så jäkla ont i rygg, axlar, armar samt huvudvärk hela dagarna. Svårt att djupandas har jag oxå :-S
Förmodligen är det en låsning i bröstryggen som behövs fixas.
Har googlat efter rörelser jag själv kan göra så det gör jag men ingenting hjälper. Iallafall ikväll ska jag dit och det ska bli underbart :-)

På schemat idag står plugg som vanligt, prov imorgon så jag läser allt vad jag kan om hemsjukvård. Har även hopp om att skriva sista frågan i psykiatrin så kan jag bocka av en kurs till :-)
Ssssnnnnaaarrrt klar!!! Så jäkla härligt det ska bli.
Nä näsan åter i böckerna (om Qonni kan tänka sig att flytta sig hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela