ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Ny dag, nya andetag ;)

Publicerad 2013-05-14 08:43:41 i

Igår slocknade jag riktigt tidigt, var helt slut i kropp och knopp. Har fortfarande svårt med djupandning och att inte få ordentligt med syre gör mig trött. Går nästan hela tiden och drar efter andan :-S
Har haft det såhär två gånger innan och gått till olika läkare och svaret blev samma båda gångerna och behandlingen liknande---> stress---->ta det lugnt samt tabletter så att jag skulle sova bättre. Så denna gånger kämpar jag på utan att gå till läkaren eftersom jag vet att stressa ner kan jag göra när skolan är slut (dock är jag fortfarande småbarnsförälder så det blir väl sådär på sen biten ;)) samt att några tabletter tar jag inte, inte riktigt min grej.

Apropå stress, nu är det skoltajm, ett prov väntar och jag är typ helt säker på att jag INTE klarar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela