ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Upp med tuppen

Publicerad 2013-09-04 06:34:19 i Allmänt,

Vaknade av att Tyra och Daniel försökte väcka mig eftersom jag låg och grät, hade haft värsta mardrömmen och efter det kunde jag inte somna om. Tyra och Daniel somnade om gott men själv la jag mig en stund och kollade lite bloggar och för en stund sen kom Tilea in och ville mysa (och kolla tv).

Magen börjar kurra så det är väl dax att snart rinna ur sängen och ut i köket. Den här förkylningen har endast satt sig i huvudet, huvudvärk hela tiden 😩
Så himla jobbigt👎

Ledig idag också men imorgon är det jobbedag igen.
Ska njuta av min fridag till max ✨✨

Ha en bra dag 🍁🍄🌰🍂
Vill ju komma igång och träna. Sköter maten bra så det borde bli ett bra minus på fredag😎

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela